Achterhoek- en Twentelijnen

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
MichaelO
Berichten: 142
Lid geworden op: 03 mei 2020, 15:57
4
Gegeven waarderingen: 441 keren
Ontvangen waarderingen: 396 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door MichaelO »

Die logmate regel is waarschijnlijk dit:
Het gaat hier om een Product/Provider die aangevinkt staat (en dus aanwezig is in de routeproperties.xml) maar niet gevonden wordt in de assets map.
Ik had hier met de HSL ook een hele hoop meldingen van in logmate een tijd terug. Ik heb vervolgens al die product/providers uit de routeproperties.xml verwijderd, met als resultaat dat de meldingen weg waren.

Dit gaat dus NIET om missende assets in de route,maar slechts om de product/provider.

Overigens zag ik dat je deze vraag op het DTG forum had geplaatst in de public beta sectie.
https://forums.dovetailgames.com/thread ... ost-837054

Ik heb zelf bij het gebruik van de public beta zelf ook een aantal keer een zwart scherm gehad op deze route. Maar de public beta gebruik ik op dit moment niet en heb op dit moment dus geen problemen.
Deze gebruikers waarderen MichaelO voor dit bericht (totaal 2):
Rubku_NLTheLaRiche

Railjet_6
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 dec 2020, 10:42
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door Railjet_6 »

Klopt ja, ik dacht ik vraag ook daar eens na om te kijken of mensen het herkennen. Maar op zich wel "geruststellend" om te horen dat jij het ook meegemaakt hebt, dat maakt het waarschijnlijker dat het aan de beta ligt en niet aan mijn setup. En ok duidelijk, dan houd ik daar in het vervolg ook rekening mee :)

Bertrein
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2024, 13:56
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door Bertrein »

Ik heb tot nu toe veel op Britse lijnen gereden en ben met name altijd onder de indruk van de routes van JustTrains en de treinen van Armstrong Powerhouse.
Nu Nederlands aan het proberen ( zag altijd op tegen het zelf installeren van routes maar het is gelukt) en deze route benadert de kwaliteit van JustTrains!
Zeer veel details vooral, ook in de omgeving van de sporen en stations valt veel te ontdekken. Veel werk in gestopt kan ik zien. Echt prachtig. Daarbij met de combi van de treinen van Christrains is het een pracht simulator geworden. Zeer blij mee en ik blijf voorlopig Nederlands rijden.
Blijft ook bijzonder dat de routes allemaal gratis zijn. Jullie zouden hier veel geld mee kunnen verdienen. Wel dien je natuurlijk een aantal routes oa aan te schaffen, begrijpelijk.
Ga zo door!
Deze gebruikers waarderen Bertrein voor dit bericht:
denisJura

Terug naar “Routes”